Сигурност
Технология за безопасност във всяка ситуация
Чувството за сигурност прави шофирането още по-приятно. Новият Eclipse Cross PHEV е оборудван със съвременни технологии за активна и пасивна безопасност, които откриват риска от инцидент и информират водача, като помагат за предотвратяване, избягване или смекчаване на последиците от инцидент. По този начин ви гарантират по-сигурно и уверено шофиране на всякакъв терен и по всяко време на денонощието.
Система за ограничаване на опасността от удар отпред с допълнителна функция за разпознаване на пешеходци (FCM)
Базовото оборудване на новият Eclipse Cross PHEV включва FCM системата, която работи с камера и лазерен радар, за да засича превозни средства или пешеходци пред автомобила и да осигури по-безопасно шофиране. Когато системата отчете риск от сблъсък, тя издава отчетлив сигнал и активира спирачката с цел избягване на сблъсък или намаляване на щетите от него, ако такъв е неизбежен.
Предупреждение при отклоняване от лентата за движение [LDW]
Тази система генерира звуков и светлинен сигнал в случай, че превозното средство напусне лентата за движение без да е включен мигач.
Автоматични дълги светлини (AHB)
За да се повиши нивото на безопасност и комфорт при шофиране нощем, системата превключва автоматично от дълги на къси светлини, когато отпред се появи автомобил. След това отново превключва автоматично от къси на дълги светлини, без да е необходимо да отделяте ръце от волана и да превключвате ръчно.
Система за активен цонтрол на завиването (AYC)
Новият Eclipse Cross PHEV също така интегрира Active Yaw Control система (AYC), която контролира спирачките и сервоусилвателя на волана, за да регулира разпределението на въртящия момент между лявото и дясното колело.
Тези системи за безопасност се предлагат от най-ниското ниво на оборудване на новия Eclipse Cross PHEV, което го прави още по-неустоим.
Forward Collision Mitigation System (FCM) |
Lane Departure Warning (LDW) |
Automatic High Beam (AHB) |
Active Yaw Control (AYC) |
Система за ограничаване на опасността от удар при погрешно ускорение от място или движение със скорост до 10 км/ч. (UMS)
Друга опция от богатото оборудване на модела е UMS системата, която намалява опасността от удар при паркиране или маневриране назад. Ултразвуковите сензори в предната и задната броня подават звукова сигнализация и намаляват скоростта при отчитане на препятствие около автомобила на разстояние до 4 м отпред или отзад.
Новият Eclipse Cross PHEV е снабден и със система за разпознаване на пътните знаци (TSR)
Адаптивен Cruise Control с функция за следене на автомобила отпред (ACC)
Възможностите на системата ACC да разпознава опасностите и да контролира управлението на автомобила помагат за по-безопасно шофиране.
Система за следене и предупреждение при наличие на обекти в мъртва зона с асистираща функция за смяна на лентата на движение (BSW с LCA)
При по-високите нива на оборудване на модела се предлага и системата BSW с LCA, която използва радар с микровълни, разположен в задната броня, който отчита приближаващи превозни средства зад автомобила или задната четвърт – мъртва зона за водача.
При засичане на превозно средство зад автомобила, системата дава мигащ сигнал в съответното странично огледало. Ако водачът все пак насочи автомобила в посока към приближаващото превозно средство, системата започва да издава и звукова сигнализация.
Система за предупреждение за приближаващи обекти при движение на заден ход (RCTA)
RCTA използва микровълнов радар, разположен в задната броня, който засича превозни средства пресичащи пространството зад автомобила при движение на заден ход.
При излизане от гаража и други сложни маневри, системата предупреждава водача чрез индикатори в страничните огледала, чрез звукова сигнализация и съобщение на таблото.
Ultrasonic misacceleration Mitigation System (UMS) |
Adaptive Cruise Control (ACC) |
Blind Spot Warning (BSW) |
Rear Cross Traffic Alert (RCTA) |
Система за наблюдение Multi Around Monitor
Изображенията (включително “от птичи поглед”) от камери, монтирани отпред, отзад и отстрани на автомобила, може да се разглеждат в различни комбинации, за да се установи какво има в “мъртвите зони” и да се улесни безопасното паркиране.