• Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания
  • Recall кампания

Recall кампания

Начало » Recall кампания

Mitsubishi Motors Corporation, като производител на съвременни и високотехнологични автомобили, е ангажирана да осигури високо ниво на безопасност и комфорт на своите клиенти, което се очаква от една уважавана марка. Това е свързано с постоянно повишаване на качеството на произвежданите автомобили и налага осъществяване на контрол, изследване и анализ, както в процеса на производство, така и в периода на експлоатация. 

Има случаи, при които, предвид събраната информация за експлоатационната надеждност и следвайки споменатите цели, Mitsubishi Motors Corporation взема решения за иницииране на кампании, в рамките на които се извършват определени сервизни въздействия. 

Как да разберете дали Вашият автомобил Mitsubishi подлежи на безплатно сервизиране като обект на кампания? Лесно е – попълнете целия номер на шасито във формата. Ние ще проверим дали за Вашия автомобил има активна кампания, ще Ви уведомим своевременно за възможностите да си запишете час за посещение и ще Ви предоставим необходимата допълнителна информация на посочения от Вас имейл.

Контактна информация

Моля, попълнете формата по-долу. Полетата със звездичка са задължителни *

Модел автомобил *
№ на шаси *
В случай, че автомобилът подлежи
на тази кампания, изберете град: *
Име *
Фамилия *
Телефон *
E-mail *
Mitsubishi motors global showroom