22.10.2018 Изтегли PDF
За първите 9 месеца от календарната 2018 г. Mitsubishi Motors Europe* (MME) отчита 16% ръст в продажбите в Европа със 137,048 бройки спрямо 117,921 за същия период на миналата година.
Увеличената моделна гама /с представянето на Eclipse Cross, който донесе 22,369 допълнителни продажби за бранда/, популярният Outlander PHEV (+ 8% или 14,293 продадени бройки) и по-активната маркетингова стратегия доведоха до значителни резултати на местно ниво с подобрено представяне на 9 от 10- основни пазара в MME*:
1 – Германия: 36,671 бр. => 40,524 бр. => + 10.5%
2 – Великобритания: 20,914 бр. => 24,026 бр. => + 15%
3 – Израел: 9,437 бр. => 11,271 бр. => + 19%
4 – Испания: 7,992 бр. => 10,003 бр. => + 25%
5 – Холандия: 3,817 бр. => 5,865 бр. => + 54%
6 – Франция: 3,003 бр. => 5,034 бр. => + 68%
7 – Австрия: 3,800 бр. => 4,923 бр. => + 30%
8 – Италия: 3,843 бр. => 4,872 бр. => + 27%
9 – Полша: 2,958 бр. => 4,016 бр. => + 36%
10 – Швеция: 3,967 бр. => 3,731 бр. => - 6%
Общо**: 117,921 бр. => 137,048 бр. => + 16%
* 34 национални дистрибутора/35 пазара (с изкл. на RU/UA)
** Вкл. L200
За България ръстът на целия пазар за периода януари-септември тази година по данни на ACEA е 19,7%, а продажбите на Mitsubishi Motors на нашия пазар са нараснали със 113% спрямо същия период миналата година. Основен двигател за положителното развитие на марката през последните месеци е новият модел – Eclipse Cross, който съставя 45% от общите продажби, както и пикапът L200 – 10%.
В коментар към положителните резултати за първите 9 месеца, Бернард Лоар, новият президент и CEO на Mitsubishi Motors Europe каза: “ Mitsubishi Motors постоянно развива, засилва и затвърждава своето присъствие на европейския пазар. Тази година голямата стъпка бе направена с представянето на SUV-купето Eclipse Cross – съществено допълнение към моделната гама, насочено към по-младите клиенти с вкус към дизайна и иновациите. Не по-малко значим е и успехът на Outlander PHEV – един от малкото plug-in хибридни превозни средства, които покриват новия WLTP стандарт за вредни емисии с резултат от 46 г/км.”
Той допълни още: “На ниво бранд, и двата автомобила индикират стратегията на MMC - “SUV + EV” , чийто успех се доказва и от процента продажби - 79% от продадените Mitsubishi Motors автомобили в Европа за периода януари – септември 2018 г. са SUV-та**, докато електрическите превозни средства*** държат 11.5% за същия период. “
***i-MiEV + Outlander PHEV