03.07.2013
											
 Изтегли PDF
							
		 		 
	MITSUBISHI MOTORS
	Празнува 100,000-ия Global Small
	Година след пускането на този модел на пазара, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) отчита, че
	продажбите на автомобила Global Small (Space Star/Mirage* в Европа) са надхвърлили 100,000.
	Преизпълнение на целта
	Global Small, който в момента се предлага в над 45 държави, се появи първо на тайландския
	пазар през март 2012 година, където бе приет изключително добре, като продажбите
	достигнаха 60,000 автомобила, или 4,000 автомобила на месец – над първоначалната цел на
	производителя: 3,000 автомобила месечно.
	Скоро след Тайланд, този модел бе пуснат и на пазарите на страните от АСЕАН (юни 2012 г.),
	Япония (август 2012 г.), Австралия (януари 2013 г.) и Европа (февруари 2013 г.), след което и в
	други региони. Премиерата на Space Star в България бе по време на Автомобилен салон
	София 2013.
	Нарастващ капацитет
	Към момента Global Small се предлага в 15 от 34-те страни от пазара, обхванат от Mitsubishi
	Motors Europe, като през следващите месеци се очаква включването и на други страни. През
	първите няколко месеца след появата на модела на пазара, в Европа (MME) са продадени
	общо 5,486 Global Small за периода до края на май 2013 г.
	За да се отговори на търсенето в световен мащаб и да се даде възможност за разработването
	на нови версии, третият – изцяло нов и създаден специално за производството на Global Small
	– завод на Mitsubishi Motors в Тайланд (Лаем Чабанг Индъстриал Истейт в провинция Чонбури)
	ще разшири до края на март 2014 г. производствения си капацитет от 150,000 автомобила
	годишно на 200,000 автомобила годишно.
	* "Mirage" във Великобритания








            
            
            