18.10.2013 Изтегли PDF
Класация на ADAC за удовлетвореност на клиентите – 2013 година (Германия)
След 40 години присъствие в Европа, европейските клиенти продължават да възприемат Mitsubishi Motors като символ на качество, а за много хора на този континент японските технологии, приложени в произвежданите от тази компания автомобили, са гаранция за надеждност.
Доказателство за това е последното проучване на ADAC за удовлетвореността на клиентите, публикувано в Германия, където над 20,000 собственици оценяват “своята” марка автомобили по отношение на самия продукт и обслужването на клиентите. ADAC е на-големият автомобилен клуб в Европа, в който членуват над 18 милиона автомобилисти.
Тенденция нагоре
Тази година продуктите с емблемата от трите диаманта изпъкнаха отново сред автомобилите, оценявани от взискателните германски клиенти:
- Качество на обслужване: Трето място в общата класация (4-то място миналата година)
- Възприемане на търговската марка: Единадесето място (от общо 25 търговски марки)
- Удовлетвореност от продукта: ASX зае осмо място (непосредствено след европейските автомобили от най-високо ниво)
Звездното присъствие на Space Star
Освен това, ADAC даде висока оценка и на последното предложение на Mitsubishi Motors – изцяло новият високоефективен и изключително разумно разработен Space Star: отличаващ се, например, с нисък разход на гориво. Списанието “ADAC Motorwelt” (брой от септември 2013 г.) класира този модел като “най-добрият избор сред достъпните градски автомобли”.