20.04.2021 Изтегли PDF
Новият Eclipse Cross PHEV с Good Design Award 2020
При представянето си в края на 2017 г., първото поколение Eclipse Cross беше лансирано като спортен SUV, чийто остър дизайн, фино японско качество, безопасна динамика на 4WD задвижването и иновативни функции трябваше да разширят обхвата на пазара на Mitsubishi Motors и да достигнат до нови клиенти.
Три години и четвърт милион продажби по-късно, новият Eclipse Cross PHEV поема щафетата, като достига до следващи групи потребители, отразявайки едновременно техния вкус и новите обеществени настроения.
Именно тази благотворна комбинация от стил, технология и социална отговорност е призната от Японския институт по дизайн и новият Eclipse Cross PHEV е отличен с престижната награда за добър дизайн за 2020г.
Обосновавайки своя избор, от Института коментираха: „Новият Eclipse Cross, който е по-елегантен и по-усъвършенстван, като същевременно се възползва от спортния и индивидуален характер на предишния Eclipse Cross като купе SUV, е създаден, за да осигури на повече клиенти ново шофиране, което е доста по-различно от предишното, като предоставя едновременно както приятна работа на автомобила, което се символизира от добавянето на версия PHEV, така и горивна ефективност."
Good Design наградата е единствената награда за дизайн в Япония от учредяването си 1957 г. под името Good Design Product Selection System.
По техни собствени думи: „ Наградата Good Design е движение, целящо да обогати живота и обществото ни чрез дизайна. Наградата за дизайн е признала различни обекти около нас, включително индустриални стоки, архитектура, софтуер, системи, услуги и т.н. Без значение дали продуктът е материален или нематериален, наградата за дизайн ще го приеме като дизайн, ще оцени и удостои неговите качества, стига да е създаден, за да изпълни определени идеали или цели.
***
За Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors Corporation е глобална автомобилна компания, базирана в Токио, Япония, съсредоточена в SUV и пикап сегмента, електрическите и плъг-ин хибридните превозни средства. От производството на първия автомобил на групата Mitsubishi преди повече от век до днес, ние демонстрираме амбиция и пробивен подход в разработването на нови поколения автомобили и иновативни технологии. Дълбоко закодирано в нашето ДНК е да предизвикваме амбициозните шофьори, които са готови да променят конвенционалното мислене. Верни на този принцип, представихме новата бранд стратегия през 2017 г., изразена в слогана “Drive your ambition” – комбинация от личностна мотивация и перспективно мислене, както и отражение на постоянния диалог с нашите клиенти. Днес ние в Mitsubishi Motors сме изцяло отдадени на инвестицията в нови технологии, атрактивен дизайн и разработване на нови продукти, за да продължим да предоставяме вълнуващи и автентични автомобили на нашите клиенти по целия свят.