03.04.2015 Изтегли PDF
· Outlander 2016 демонстрира за първи път в серийно произвеждан модел новия дизайнерски стил на Mitsubishi
· Новият Outlander е с над 100 технологични и дизайнерски подобрения
· Outlander 2016 отбелязва нова ера за Mitsubishi по отношение на стила, съвършенството и цялостното удоволствие от шофирането
СЪЙПРЪС, Калифорния, 2 април 2015 г. – Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) днес показа за първи път на Международното автомобилно изложение в Ню Йорк 2015 новия седемместен кросоувър Outlander 2016 на Mitsubishi. Outlander 2016 ще е първият серийно произвеждан автомобил на Mitsubishi, който демонстрира новия дизайнерски стил на компанията. Козметичното “освежаване” обаче не е единственото нещо, с което се отличава Outlander 2016 – в този модел са направени несравнимо голям брой важни технологични и дизайнерски подобрения за постигане на по-голямо съвършенство и повишаване на цялостното удоволствие от шофирането. Outlander 2016 е водещ в своя сегмент автомобил, който ще привлече вниманието на купувачите, ценящи функционалните възможности, качеството и безопасността.
“Outlander 2016 е с привличащ погледа нов естетичен дизайн отвътре и отвън, а благодарение на дългия списък технологични подобрения новият Outlander се възприема като изцяло нов автомобил – както на външен вид, така и при шофиране, което повишава неговата стойност и го прави по-привлекателен от всякога досега”, казва Дон Свеаринген, изпълнителен вицепрезидент на MMNA. “Забележителният импулс, генериран от продажбите на Mitsubishi, се пренася в новата година, а с появата на кросоувъра Outlander 2016 ние се позиционираме и осигуряваме добри условия за поддържане на нашия растеж.”
Outlander 2016 е с нова концепция на дизайна на предната част на автомобила - “Динамичен щит”. Този елемент, базиран на оформлението със странични протектори на бронята в различни поколения на Montero, осигурява уникална защита както за хората, така и за автомобила.
В шасито на Outlander 2016 са направени многобройни дизайнерски и технологични подобрения, включително повишена структурна твърдост на каросерията и окачването, нова конструкция на окачването и кормилна уредба с електрическо усилване, шумоизолиращи стъкла отпред на задните врати, по-ефективна шумова изолация на различни места в автомобила, ново динамично предно окачване и тампони на задния диференциал, по-добри уплътнения на вратите, прозорците и двигателния отсек (всички модели). Освен това, безстепенната трансмисия (CVT) от ново поколение осигурява по-добро ускорение, по-голям КПД, по-ефективно превключване на предавките и по-добър пренос на въртящ момент (за всички модели, оборудване с CVT).
Екстериорният дизайн на Outlander 2016 включва ново оформление на предната маска, предните калници, халогенните фарове, светодиодните габаритни светлини, долните секции на вратите, 18-цоловите алуминиеви джанти, задната маска и задните светодиодни светлини (за всички модели); както и електрически сгъваеми външни огледала, система за размразяване на чистачките на предното стъкло и светодиодни фарове (GT модел). Направена е реконфигурация и на интериора – нов дизайн на волана и покритията на седалките, акцентиращи декоративни елементи, задна сгъваема седалка, облицовка на тавана, аудио система с дисплей (всички модели) и автоматично затъмняващо се огледало за задно виждане с Homelink® (GT модел).
За SEL и GT моделите вече се предлагат и съвременните системи за безопасност на Mitsubishi, вкл. FCM (Система за ограничаване на последствията при челен удар), LDW (система за предупреждаване при отклоняване от пътната лента) и ACC (адаптивен круиз контрол).
Mitsubishi Motors завърши 2014 г. с 24.8-процентно увеличение на продажбите спрямо 2013 г. – един от най-добрите търговски резултати за американската автомобилна индустрия. Импулсът, генериран от тези продажби, се пренася в първото тримесечие на 2015 г. и отбелязва непрекъснат растеж спрямо предните години.
За повече информация за новия Outlander 2016 с обновен дизайн, моля посетете media.mitsubishicars.com , както и нашите профили във Facebook, Twitter, Google+ и YouTube.
Информация за Mitsubishi Motors North America, Inc.
Mitsubishi Motors North America, Inc., (MMNA) отговаря за разработването, производството, маркетинга, продажбата и предоставянето на финансови услуги за Mitsubishi Motors в САЩ. MMNA продава седани и кросоувъри / SUV чрез мрежа от около 380 дилъра. MMNA е водеща компания в разработването на високоефективни нови бензинови автомобили на достъпни цени, като същевременно използва своите авангардни познания в сектора на електромобилите за разработване на бъдещи EV и PHEV модели. Повече информация може да получите на телефон (888) 560-6672 на Mitsubishi Motors News Bureau или в сайта media.mitsubishicars.com.