19.04.2012 Изтегли PDF
Банкок, 19 април 2012 г. - Mitsubishi Motors Corporation (MMC) обяви, че е започнало серийното производство на изцяло новия “глобален компактен автомобил” Mirage в завода на Mitsubishi Motors Thailand (MMTh)* в Лаем Чабанг, като днес бе проведена тържествена церемония за представянето на първите произведени автомобили в завода, с участието на г-н Осаму Масуко, президент на MMC, и в присъствието на почетни гости.
* ексклузивният производител и дистрибутор на MMC в Тайланд
Mirage e "глобален компактен автомобил", създаден с цел да задоволи както нуждите на изключително бързо развиващите се нови пазари – като един базов автомобил, така и екологичните изисквания на развитите пазари – като автомобил, който щади максимално околната среда. Mirage ще се произвежда в съвсем новия трети завод на MMTh в Лаем Чабанг, който е най-големият производствен комплекс и най-голямата експортна база на MMC извън Япония. Продажбите на Mirage в Тайланд започнаха на 28 март, а по-късно този модел ще се появи и на пазарите в страните от АСЕАН, Япония, Европа и постепенно в други региони. Това лято Mirage ще се появи и на японския пазар.
На церемонията г-н Масуко, президент на MMC, отбеляза: “Няма съмнение, че компанията MMTh се е превърнала в една от основните производствени бази на MMC. Сега, когато започна производството на Mirage в завода в Лаем Чабанг, за нас е важно да поддържаме същото високо ниво на качество, което е характерно за автомобилите, произведени в японските ни заводи. За да гарантира това, MMC изпрати в завода специалисти от своите японски подразделения, които да инспектират 100% от произведените автомобили, преди те да бъдат изпратени на пазара, както и да обучават местни специалисти, с цел създаване на система за контрол на качеството от най-високо ниво. Вярвам, че новият Mirage е един изключително конкурентен модел, който ще намери добър прием на пазарите в цял свят. Ние силно се надяваме, че този глобален стратегически модел - новият Mirage – ще играе важна роля в бъдещото развитие на нашата компания.”
Моделът Mirage вече се радва на голям успех на пазара в Тайланд – досега са получени над 15,000 поръчки от клиенти.
MMC обяви началото на своя тригодишен бизнес план JUMP 2013 през януари 2011 година, като една от основните цели в него е насочване на ресурси за дейността към нововъзникващите пазари. В това отношение се отделя специално внимание на дейността на MMC в региона на АСЕАН. Производството и износът в цял свят на произведените в Тайланд автомобили Mirage е важна тактическа стъпка в изпълнението на тази стратегия. MMC има за цел да продължи да се възползва активно от високите потенциални възможности за дейност в тези нововъзникващи пазари.