19.01.2016 Изтегли PDF
174,295 автомобила, т.е + 27%
През тази година на усилена работа в Европа* (пускане на пазара на 5-та серия на L200 и на новия Outlander (модел 2016), завръщане в автомобилния спорт с участие в Baja Portalegre 500, завръщане в автомобилното изложение във Франкфурт след 8-годишна пауза, продажбата на 50-хилядния Outlander PHEV, представянето на новата Dynamic Shield визия на MMC, обявяването на Outlander PHEV за най-добре продавания плъг-ин хибриден автомобил в Европа, ...) Mitsubishi Motors Corporation продължи да затвърждава своите позиции в региона с 27% ръст на продажбите до 174,295 автомобила (в сравнение с 136,928 автомобила за календарната 2014 година) за MME34 региона*:
Освен това, с този резултат компанията за първи път постигна отново нивото преди финансовата криза (164,462 автомобила за календарната 2008 година) и отбеляза трета поредна година на ръст на продажбите на Mitsubishi Motors в MME34 региона.
Тези резултати, представляващи отражение на общото икономическо възстановяване в MME34 региона и доброто приемане от пазара на сегашната продуктова гама на Mitsubishi Motors, потвърждават дългосрочния фокус на MMC върху водещите SUV-ове, придружени от една страна от малките и горивно ефективни автомобили от “базовия B-сегмент” (Space Star/Mirage), а от друга страна – от отличителния пикап L200. Флагманът Outlander PHEV (59% от обема на продажбите на Outlander и 18% от общите продажби на компанията в този регион) изпълнява ролята на авангарден модел, в който са комбинирани характеристиките на SUV и електромобил:
1. Outlander: | 52,294 бр. (от които 30,873 Outlander PHEV) | => + 35% |
2. ASX: | 46,940 бр. | => + 28% |
3. Space Star/Mirage + Attrage: | 38,488 бр. (от които 32,577 Space Star/Mirage) | => + 24% |
4. L200: | 22,251 бр. (от които 8,662 нов модел 5та Серия) | => + 21% |
5. Pajero/Montero/Shogun: | 8,101 бр. | => + 25% |
Следва да се отбележи, че тази положителна тенденция на продажбите в MME34 региона допълва много добрите резултати за календарната 2015 година, постигнати и в други региони, напр. САЩ (95,342 бр., т.е. + 22.8%) и Австралия (71,743 бр., т.е. +6.2%).
Преди да започне следващата продуктова офанзива след 2017 година, 2016 ще бъде предимно година на консолидация, през която на дилърската мрежа на MME34 ще се даде възможност да затвърди продуктовата гама, пусната на пазара през тази година (5-та серия L200 и новия Outlander), да представи основно променения модел 2016 на Space Star/Mirage, както и да запази нивата на продажби на постоянно обновяваните ASX и Pajero/Montero/Shogun.
Mitsubishi Motors / MME34 регион
Продажби през календарната 2015 година - Най-големите 20 пазара
1. Германия: | 35,894 бр. | + 44% |
2. Великобритания | 31,649 бр. | + 39% |
3. Израел | 15,861 бр. | + 21% |
4. Холандия | 14,030 бр. | + 16% |
5. Испания | 9,711 бр. | + 58% |
6. Швеция | 7,412 бр. | + 28% |
7. Норвегия | 6,660 бр. | + 14% |
8. Франция | 5,869 бр. | + 15% |
9. Италия | 5,373 бр. | + 26% |
10. Турция | 5,282 бр. | - 3% |
11. Дания | 5,245 бр. | + 100% |
12. Полша | 4,822 бр. | - 27% |
13. Австрия | 4,383 бр. | + 3% |
14. Швейцария | 4,162 бр. | + 20% |
15. Чешка република + Словакия | 3,947 бр. | + 41% |
16. Белгия + Люксембург | 3,284 бр. | + 10% |
17. Португалия | 2,297 бр. | + 13% |
18. Финландия | 1,874 бр. | + 11% |
19. Унгария | 1,568 бр. | + 71% |
20. Ирландия | 1,363 бр. | + 55% |