31.01.2019 Изтегли PDF
• Годишните продажби за календарната 2018 г. отчитат ръст от 18% до 1.22 милиона
• Презокеанските пазари достигат 1,114,286 продадени бройки, 19% ръст спрямо 2017 календарна година
• Япония, Европа и Северна Америка бележат двуцифрен ръст
• Азиатският регион с 322,284 продажби, 35% ръст, благодарение на успеха на новия XPANDER
Токио, 31 януари, 2019 г. — Mitsubishi Motors Corporation (MMC) обяви своите резултати от продажбите за календарната 2018 година за целия свят - 18% ръст до 1,218,897 продадени броя автомобили. Цифрите показват, че компанията уверено върви напред по своя V-образен план за възстановяване след кризата както на местните, така и на презокеанските пазари.
Нови продукти, като Eclipse Cross и обновения Outlander PHEV увеличиха продажбите в Япония от 91,630 до 104,611 – ръст от 14% спрямо 2017 календарна година. Продажбите на презоеканските пазари нарастват със 175,452 броя или 19% на годишна база. На пазарите за износ също наблюдаваме увеличено търсене. В САЩ ръстът е 14% до 118,075 броя, а в Западна Европа - 19% до 178,414. Особено значим е ръстът от 64% във Франция (до 7,303 бройки). Източна Европа обаче отбелязва най-голям процентен ръст – 79% спрямо 2017 г., в частност Русия с 45,391 продажби, 87% повече от предишната година.
На регионално ниво, бизнесът в Азия се е увеличил с 35% спрямо 2017 г. - 322,284 продадени автомобила – най-сериозният ръст за бранда.
Представянето на XPANDER в Индонезия е основният катализатор - 146,805 продадени бройки или 84% ръст. Именно за този модел в Индонезия бе отворен нов завод през 2017 г. Взимайки предвид тези фактори, можем да отчетем, че успехът в Индонезия през последните две години се измерва в +118%. Не по-малко успешни обаче са и Тайланд - 21% ръст до 84,560 бройки, Виетнам (+60% до 10,969) и Малайзия (+32% до 9,261).
Тревър Ман, главен изпълнителен директор на Mitsubishi Motors, каза: "Солидният успех през 2018 г. е индикатор, че планът ни Drive For Growth работи и води Mitsubishi по пътя на стабилно възстановяване. Затвърждаваме позициите си на азиатска територия, но наблюдаваме задоволителни резултати и на други ключови пазари, което говори, че новите ни продукти достигат до нови клиенти и то по адекватен и атрактивен начин.