09.05.2019 Изтегли PDF
Токио, 10 май, 2019 г. - Mitsubishi Motors Corporation (MMC) днес обяви финансовите резултати за фискалната 2018 г., която приключи на 31 март, 2019 г., като представи също така и първоначална прогноза за фискалната 2019 г., която приключва на 31 март, 2020 г.
1. Обобщение на резултатите за фискална година 2018
През FY2018, нетните продажби са се увеличили с 14.7% на годишна база до ¥2,514.6 милиарда, а оперативната печалба се е увеличила до ¥111.8 милиарда от ¥98.2 милиарда през миналата фискална година, осъществявайки ръст от 4.4%.
2. Продажби в световен мащаб
Продажбите през фискалната година 2018 г. възлизат на 1,244,000 броя, увеличение от 13% спрямо предходната година. В региона ASEAN, продажбите на XPANDER MPV са се увеличили със 17% до 318,000 броя, а обхвата му се разширява от Индонезия към Филипините, Тайланд и Виетнам.
В Япония продажбите на Eclipse Cross, Outlander PHEV и Delica D:5 спомогнаха за увеличение от 7% до 105,000 бройки. В допълнение, в края на FY2018, бяха представени нова Kei-car, eK Wagon и eK Cross.
Продажбите се увеличиха на годишна база във всички региони, включително на домашния пазар /Япония/, Океания, Северна Америка и Китай, както и други територии. По този начин до голяма степен успяхме да осъществим прогнозите, които направихме в началото на 2018 г.
3. FY2019 – консолидирана финансова прогноза
MMC прогнозира, че продажбите през фискалната 2019 година се очаква да се увеличат с 5% на годишна база до 1,305,000 броя. Стремим се да осъществим устойчив ръст чрез оптимизиране на продажбите, повишаване на стойността на бранда и подобряване на дилърската мрежа.
MMC възнамерява да увеличи обхвата на предлагане и на XPANDER, който вече се радва на голяма разпознаваемост. Повишаването на продажбите на Outlander PHEV и Eclipse Cross също рефлектира положително върху развитието на компанията.
Прогнозата на MMC за фискалната 2019 г. е следната:
Ръст на нетните продажби с 3% на годишна база до ¥2,580.0 милиарда.
Компанията продължава да се фокусира върху реализирането на устойчива печалба в една изключително несигурна бизнес среда и се цели към оперативна печалба от ¥90.0 милиарда, нетна печалба от ¥65.0 милиарда.