07.01.2019 Изтегли PDF
В подкрепа на по-големите амбиции в един от най-взискателните региони, какъвто е Европа, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) създава нова структура продажби и маркетинг към вече съществуващото звено – следпродажбено обслужване, резервни части и логистика, на стария континент.
Подобрена организация
Mitsubishi Motors Europe е организация, в центъра на която е поставен клиентът, и ще има офиси на две локации в Холандия:
- Амстелвен, близо до Амстердам, където ще се намират президента и CEO на организацията, както и отделите продажби и маркетинг, юристите и специалистите връзки с обществеността.
- Борн, близо до Маастрихт – 55,000 кв.м площ за Европейския център за резервни части, следпродажбено облслужване, финанси и контрол, човешки ресурси и IT отдела.
Под ръководството на Бернард Лоар – Президент и CEO – новата организация посреща членовете си:
- Франк Крол – Ръководител Продажби
- Алекс Томас – Маркетинг Директор
- Ганеш Джавахар – Ръководител Следпродажбено обслужване
Подобрени SUV + EV технологии
В допълнение, вече е основан и нов департамент “Електрически превозни средства”, който ще работи в посока затвърждаване водещата позиция на Outlander PHEV в Европа от 2013 г. насам. Това е значима стъпка напред, свързана с предстоящите инициативи за електрическата мобилност в контекста на увеличаващата се гама електрически SUV-та.
Засилено присъствие
Гийом Картие, Главен вицепрезидент на MMC, каза: “В глобален мащаб Европа е наистина уникален пазар – не е най-големият по обем, но определено е пазарът, който задава тона по отношение на регулации, качество, технологии и дизайн.”
И допълва: “При тези обстоятелства за нас е ясно, че трябва да засилим позициите си в този регион, ако искаме да отговорим на предизвикателствата, както и да се подготвим за представянето на новата гама електрически SUV-та. Уверени сме, че Бернард Лоар и неговият екип в Mitsubishi Motors Europe са отлично подготвени за предстоящото”
*с изкл. на Русия и Украйна