Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

Mitsubishi Eclipse Cross - Увереността от шофирането

Начало » Актуално » Mitsubishi Eclipse Cross - Увереността от шофирането

10.05.2018 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

Увереност при шофиране

Eclipse Cross е кросоувър, какъвто единствено ние от Mitsubishi Motors с дългата си SUV традиция, бихме могли да създадем. Макар че съвършенството е трудно достижимо, тъй като всеки човек търси нещо различно в своя автомобил, колкото по-дълго наблюдавате детайлите, докосвате компонентите и слушате историите на създателите му, толкова повече се впечатлявате от дизайна и усилията, вложени в разработването му.

Този автомобил е фокусиран върху концепцията "стилен SUV", но ние от Mitsubishi Motors се постарахме да удовлетворим възможно най-много потребители, без да правим компромиси с техните нужди. Именно това е причината да разработим и представим на пазара този впечатляващ нов SUV.

Eдин от най-значимите фактори при производството е съвършенството в управлението и по-точно All wheel control системата, „която е и едно от най-силните качества на Mitsubishi Motors," - както ни напомня д-р Ямаучи.

"Когато видите SUV, инкрустирано с трите диаманта, можете да бъдете сигурни, че то има дълга 4WD история. Компанията е отдадена на усъвършенстването на All wheel control технологията, която увеличава нивото на безопасност, спокойствието на водача, комфорта и удоволствието по време на шофиране. Разбира се за постигането на всичко това е нужна изключително здрава конструкция, както и нов, значително подобрен бензинов двигател, надминаващ неколкократно дизеловия.“

All Wheel Control технологично наследство и подобрен нов двигател

Eclipse Cross е създаден с подобрената Mitsubishi Motors S-AWC (Super All Wheel Control) система, която повишава както стабилността при движение по права отсечка, така и представянето при завиване, чрез прецизно разпределение на въртящия момент към всяко от четирите колела на автомобила. Когато тази система бе за първи път представена в легендарния Lancer Evolution X, тя завинаги разби мита, че 4WD автомобилите са трудни за управление при завиване.

В ранните етапи на разработка на Eclipse Cross, мениджърският екип още не бил решил дали да внедри S-AWC, или не. Това съмнение тревожело един от членовете на екипа – г-н Хачисука - “Причината да вляза в автомобилостроенето, беше, за да разработвам 4WD технологии и избрах именно Mitsubishi Motors, защото те са най-добрите в тази сфера." - обяснява той. "Естествено, бях изключително развълнуван, когато решението да вложим S-AWC в Eclipse Cross най-после бе взето.“

S-AWC системата на Eclipse Cross използва спирачно усилие за разпределянето на въртящия момент към левите и десните колела с цел подобряване на стабилността и контрола. Системата работи на същия принцип и в Outlander, Outlander PHEV и Lancer Evolution X. Eclipse Cross се предлага с два вида двигатели: новият 1.5-литров бензинов турбо двигател, който е първата маломерна турбо разработка на компанията, или 2.2-литров дизелов турбо двигател – значително подобрена версия на 4N14 двигателя на Delica D:5.

Бензиновият двигател предлага "задоволително бърза реакция, високи обороти и бързо ускорение.” - твърди г-н Ямагучи. Дизеловият агрегат, от своя страна, както ни разказа г-н Миямото, идва с нов колянов вал, бутала и мотовилки, като редуцира триенето и шума, намалява консумацията на гориво и увеличава въртящия момент. Бързата му реакция при натискане на педала на газта е една малка гордост за инженерния екип.

Интересен факт е, че и Г-н Ямагучи, и г-н Миямото имат намерение да закупят Eclipse Cross, за да заменят настоящите си лични автомобили, именно защото са се уверили от първо лице колко добри са и двата агрегата.

Издръжлива конструкция и здрави връзки

Ние от Mitsubishi Motors отдаваме важност и на качеството на шофирането и пътуването. Автомобилите, доставящи радост от шофирането, обикновено имат солидни конструкции. Сляпото добавяне на здравина обаче, може да увеличи общото тегло на автомобила напълно ненужно. Големият въпрос, който остава, е как да създадем автомобил, който да е едновременно издръжлив, но и лек?

Нашият екип се обърна към „технологията на слепването“. Точковата заварка обикновено се използва за съединяване на панелите на конструкцията, но има лимит в броя й. С технологията на „слепването“ можем да съединяваме цялостни повърхности, а не отделни точки, като по този начин значително увеличаваме здравината и издръжливостта. Някои от инженерите бяха притеснени, че новата технология прекалено много ще усложни производствения процес, но когато тестваха прототипи със и без нея, „веднага забелязаха преимуществата й.“ – казва г-н Мияниши. Всички били изненадани от впечатляващата разлика по отношение на шума, скърцането и тропането. Усещането силно наподобявало това от премиум автомобил.

От този момент нататък, продуктовият отдел ентусиазирано подкрепя използването на „слепващата технология“.

За още по-сериозно подсилване, всички нива на оборудване на Eclipse Cross по стандарт имат допълнителна греда при двигателя. "Целта ни при работата по окачването беше директна реакция с линеен характер.“ - разказва г-н Мияниши. Вместо да поставя с приоритет субективното усещане за спортно окачване, пъргавина и баланс, екипът се фокусира върху директното и интуитивно управление. Постигането на този резултат в SUV със сравнително висок център на тежестта изисква внимание към гумите, амортисьорите, лагерите, както и волана, разбира се. "Веднага щом видят дизайна, клиентите вече очакват представяне на високо ниво. Вложихме всичките си сили да удовлетворим техните очаквания.” – увери ни г-н Торий.

Дизайнът на Eclipse Cross ни предизвиква да се качим и да натиснем газта. Дали производителността на автомобила оправдава това впечатление? Страстта, с която екипът инженери, разработчици и дизайнери говори за него, ни подсказва, че няма да останем разочаровани.

Mitsubishi motors global showroom