27.07.2007 Изтегли PDF
Продължава реализирането на ръст в продажбите
Силно представяне на Украйна (сега # 3) и Франция (+ 28%)
Отбелязва се значителен принос от Централна Европа, Естония, Латвия, Литва и Израел
Мицубиши Мотърс Европа (MME) продължава да отбелязва ръст в продажбите си. Реализираният ръст за първите шест месеца от календарната 2007 година, спрямо същият период на календарната 2006, е + 8% (118, 389 продажби срещу 109, 488, през 2006, изключващи Русия) *.
Този резултат беше постигнат въпреки отделянето на Русия от бизнес територията на Мицубиши Мотърс Европа (MME) от 1-ви Април 2007. Русия беше пазар номер 1 за Мицубиши Мотърс Европа (MME), като източник на най-голям ръст сега тази перспективна държава формира самостоятелен бизнес регион, рапортуващ директно на Япония.
Комбинацията от фокусирани усилия върху Западна и Централна Европа, успешното завръщане на Франция (+ 28%, ръст дължащ се основно на въвеждането на Outlander и Pajero), непрекъснатият ръст в Белгия (+13%) , Ирландия (+11%) , Швейцария (+ 8% ) и Австрия (+32%) и стабилните резултати в Италия и Испания (съответно # 4 и 5), подпомогнаха да се компенсира спада в Германия (- 8%) и Великобритания (-10%).
Доброто представяне на Мицубиши Моторс Европа (MME) без съмнение беше подкрепено от успешното местно въвеждане на новите Outlander и Pajero.
Последователното въвеждане на тези два модела, пазар след пазар от есента на 2006 (Pajero) до началото на 2007 (Outlander), дадоха своят значителен принос към високите продажби вече реализирани от L200 Sport Utility Truck пуснат в продажба началото на 2006. Новият L200 сега e втори по продажби в Европа за Мицубиши Моторс след Colt.
Следвайки стратегията на Мицубиши Моторс Европа (MME), всички тези SUVs постигнаха техните цели. Отново успяха да запознаят много европейски клиенти с репутацията на Mitsubishi’s 4-wheel и допринесоха за по-високи печалби благодарение на по-голямото разнообразие. ( За Pajero, 54 % от обема се дължи на продажби на “Intense+” and “Instyle”, докато за Outlander този дял е 70% ).
Забележка: “Pajero” е “Montero” в Испания и “Shogun” в Обединеното Кралство.
За контакти: Daniel Nacass / Генерален директор – Връзки с обществеността, Мицубиши Моторс Европа Б.В.
+ 31 6 10 92 38 42 или d.nacass@mitsubishi-motors-euro.com
* * * * * * * * * * * * * * * * *
МИЦУБИШИ МОТОРС ЕВРОПА
ПЪРВАТА ПОЛОВИНА ОТ ФИСКАЛНАТА 2007 ГОДИНА
ПАЗАРИ
2007 2006 Изменение
1 – Германия 18,102 19,720 - 8%
2 – Великобритания 17,217 19,187 - 10 %
3 – Украина 10,964 5,472 + 100 %
4 –Италия 10,698 10,700 0 %
5 – Испания 8,813 8,958 - 2 %
6 – Холандия 5,545 5,298 + 5 %
7 – Франция 4,321 3,377 + 28%
8 – Португалия 3,984 2,941 + 35%
9 – Израел 3,737 3,092 + 21%
10 – Гърция 3,664 3,908 - 6%
- Възможни са разлики между данните за продажби на ММЕ и официално публикуваните на различните пазари. Те могат да се дължат на паралелен внос, пикапи или други превозни средства преработени от леки автомобили, продажби реализирани от автомобили на склад и др.
ОБЩО ЗА ЕВРОПА
- Целият пазар (ACEA)* 8,510,288 8,525,086 - 0.2 %
- Мицубиши Моторс (ACEA)* 75,769 75,048 + 1 %
- Mitsubishi Motors (MME)** 118,389 109,488 + 8 %
- ACEA приблизителни цифри / 25 Европейски страни(включително България и Румъния, без Малта и Кипър)) + EFTA страни, където няма пикапи като L200.
**MME данни / 35 страни / включително L200
МОДЕЛИ
- 2007
-
2006
1 – Colt 37,595 41,499 - 9.4 %
2 – Нов L200 20,650 12,110 + 71 %
3 – Нов Outlander 16,006
(в продажба от началото на 2007)
4 – Lancer 14,582 14,956 - 2.5 %
5 – Нов Pajero 11,990
(в продажба от есента на 2006)