08.09.2015 Изтегли PDF
Увеличение на продажбите с 45% до 90,549 автомобила*
Марката автомобили, която е трета по ръст на продажбите в региона**
В началото на последното тримесечие на календарната 2015 година и в навечерието на автомобилното изложение във Франкфурт, където Mitsubishi Motors ще се завърне отново след 8-годишно отсъствие, компанията демонстрира отлични резултати на европейския пазар (MME34 регион*) – 45% увеличение на продажбите за периода януари – юни 2015 г. в сравнение със същия период на 2014 г. ...
|
януари-юни 2014 г. |
януари-юни 2015 г. |
Обем* |
62,269 бр. |
90,549 бр. |
... Тази тенденция се потвърждава и от кумулативното нарастване на продажбите с 37% и за първите 8 месеца на годината, въпреки сравнително неактивния летен период.
Тези отлични резултати, постигнати с помощта на атрактивен продуктов портфейл и благодарение на общото икономическо възстановяване в MME34 региона (което най-ясно се вижда от впечатляващия успех на испанския пазар, където са продадени 4,761 автомобила, т.е. със 110.6% повече в сравнение с периода януари – юни 2014 г.), се наблюдават за цялата гама автомобили:
1. Outlander: 25,837 бр. (от които 14,353 Outlander PHEV) => + 40%
2. ASX: 24,811 бр. => + 40%
3. Space Star/Mirage/Attrage: 22,901 бр. (от които 19,143 Space Stars/Mirages) => + 81%
Тази тенденция не подминава и вечно популярния Pajero/Montero/Shogun (4,016 бр. или + 34%), както и 4-та серия на L200 (9,645 бр или + 24%), която скоро ще бъде заменена с нова серия на този модел.
Не по-малко важен е и фактът, че Mitsubishi Motors е на трето място по ръст на продажбите в Европейския съюз** за същия период – с постижение от +57%, което без съмнение ще бъде подпомогнато и от предстоящата поява на новия Outlander (модел 2016) (еднотонните пикапи, напр. изцяло новата 5-та серия на L200, чиято премиера на европейския пазар също предстои, не са включени в тази класация на ACEA).
*Данни за MME региона (34 страни без Русия и Украйна – вкл. L200)
**Данни за ACEA (Европейски съюз – без еднотонните пикапи, напр. L200)
***