Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

MITSUBISHI ASX Вече и автоматик

Начало » Актуално » MITSUBISHI ASX Вече и автоматик

24.06.2013 Изтегли PDF Изтегли PDF

 



С продадени над 340 000 автомобила в цял свят след появата на този модел през 2010 година, вкл. почти 170 000 автомобила продадени само в Европа (вкл. Русия), ASX се оказа глобален успех за Mitsubishi Motors Corporation (MMC), подобно на своевременно разработената иновативна архитектура Project Global за автомобили със среден размер в C и D-сегмента, базирана на технологични решения на MMC.

Пазарно търсене
Стъпвайки на тази солидна основа, Mitsubishi Motors продължава да увеличава успеха си с постоянни подобрения, за да е в крак с тенденциите на пазара и изискванията на клиентите …
… Затова и фейслифтът бе показан за първи път на международното автомобилно изложение в Ню Йорк през 2012 година, преди началото на европейската кариера на този модел на автомобилното изложение в Париж миналата есен.
… Затова се появи и съобщението за предстоящата поява на очакваната версия с автоматична трансмисия, предназначена за европейския пазар.

Чист (дизелов) двигател + интелигентна (автоматична) скоростна кутия
Базирайки се на присъщата гъвкавост на Project Global, конструкторите от MMC адаптираха отличната комбинация, разработена преди това за New Generation Outlander:

Чист дизелов двигател “4N14”:

  • Това е вариантът с по-голям работен обем (2.2 литра) от фамилията “4N1”, съвместна разработка на Mitsubishi Motors Corporation и Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.

 

  • “4N1” е свръхефективна фамилия от дизелови DOHC двигатели (с два горно разположени разпределителни вала), изработени изцяло от алуминий, с 16 клапана, 4 цилиндъра и система “комън рейл” за директно впръскване на горивото, които са екологични, отговарят на изискванията на Euro 5 и се отличават с един от най-ниските коефициенти на компресия в автомобилната индустрия (14.9:1).
  • Подобно на Outlander, при ASX конструкторите от MMC успяха да понижат нивото на емисии без сложни конструкционни решения и без повишаване на теглото на системата MIVEC за безстепенно електронно регулиране на фазите на газоразпределение
  • Тази 2.2-литрова версия ще се предлага само с автоматична скоростна кутия и 4WD система. Това оборудване не може да се комбинира със системата AS&G (за автоматично спиране и потегляне на автомобила).

Автоматична скоростна кутия “INVECS-II”:

  • Базирайки се на традиционната номенклатура *INVECS” (“Intelligent & Innovative Vehicle Electronic Control System” – патентована система на MMC) на Mitsubishi Motors, INVECS-II е 6-степенна автоматична скоростна кутия, чиито най-важни характеристики са:
  • Функция “блокиране на приплъзването”
  • Превключване в режими "D" и "Sport"
  • "D": автоматично превключване от 1-ва на 6-та предавка
  • Режим "Sport" може да се избере и с перата за ръчно превключване на предавките от волана



150 к.с. – 360 Nm – 5.8 l/100 km – 153 g/km
С минимум промени и малко повишаване на теглото (само 10 кг над най-тежкия вариант 1.8 DiD), обещаващата версия 2.2 DiD 6 в комбинация с автоматична трансмисия ще е доста динамична, като повишеният работен обем ще генерира допълнителен въртящ момент, но същевременно двигателят ще работи по характерния за ASX екологичен начин:
 

  Мощност Въртящ момент 120-140 km/h Разход на гориво Емисии
ASX 1.8 DiD 4WD 6 M/T AS&G 150 к.с.
@ 4,000 rpm
300 Nm
@ 2,000 – 3,000 rpm
6”7 5.6 l 146 g/km
ASX 2.2 DiD 4WD 6 A/T 150 к.с.
@ 3.500 rpm
360 Nm
@ 1,500 – 2,750 rpm
6”2 5.8 l 153 g/km


Същото – но по-добре
Новият задвижващ агрегат 2.2 DiD 6 A/T в комбинация с автоматична скоростна кутия включва обявените миналата есен подобрения:

  • Нов дизайн на предницата, с по-меки контури
  • Нова форма на задната броня, в допълнение към променената предница

 

  • Промени в многозвенното задно окачване, за по-добро поведение на автомобила на пътя и по-висок комфорт на возене.

 

  • Нова конструкция на антената (за цифров радиосигнал)
  • Нова лентова мигаща система за външните огледала
  • Ново HID допълнение към фаровете – хромирано, вместо черно

 

  • Нови материи в интериора
  • Нови акценти от хром в декоративните елементи на предните врати
  • Бутон AWC (All Wheel Control), вместо ротационен превключвател


Производството на тази очаквана европейска версия на ASX ще започне през май, за да се появи на пазара в България в края на месец Юли 2013 г., с цел да се затвърди популярността на ASX в региона, в който беше най-продаваният автомобил на Mitsubishi Motors през календарната 2012 година (33 022 продадени автомобила).

Mitsubishi motors global showroom