27.11.2013 Изтегли PDF
Mitsubishi Motors Corporation се стреми да наложи на световния пазар технологиите за своите електромобили* (EV и PHEV), които до 2020 г. следва да достигнат 20% от всички произвеждани от компанията автомобили.
Това бе един от основните мотиви за разработването от Mitsubishi Motors на собствена Plug-in хибридна електромобилна технология, приложена за първи път в новия Outlander PHEV – с всички постижения, свързани с възможностите за зареждане на батериите и осигуряване на дълъг пробег.
Високо ниво на безопасност
Очевидно тази цел включва и безопасността – както активна, така и пасивна.
През 2011 година електромобилът i-MiEV със 100% електрическо задвижване даде изключително добри резултати на краш-тестовете на Euro NCAP. Днес Outlander PHEV получава оценка 5 звезди, особено заради отличното ниво на защита на разположените под пода батерии и компоненти на високоволтовата електрическа система, която е останала незасегната при тези краш-тестове:
- Защита на възрастен: 88%
- Защита на дете: 84%
- Защита на пешеходец: 64%
- Системи за сигурност: 81%
Освен това, съвременната “Система за ограничаване на последствията при челен удар” на Outlander, която неотдавна беше тествана от Euro NCAP, получи също така висока оценка и в PHEV версията на този автомобил.
Outlander PHEV започва своята кариера на европейския пазар с 12 000 поръчки получени само до 18 ноември 2013 г. В Холандия, където този модел ще се появи най-напред, броят на поръчките вече надвишава 100 автомобила на седмица.
*EV = електромобил / PHEV = плъг-ин хибриден електромобил
Outlander PHEV
Кратка информация за мерките за пасивна безопасност
- Подсилената конструкция на пода на купето с допълнителна рама от 4 елемента за батериите, свързана директно към шасито, повишават здравината на цялата каросерия и подобряват нивото на защита при удар.
- Новата херметична конструкция на пакета батерии не пропуска вода и отговаря на строгите изисквания на SUV стандартите.
- Металният корпус на пакета батерии е изработен от здрава стоманена ламарина, свързана със стабилна заварена към рамото конструкция – за по-дълъг експлоатационен живот на батериите и за ефективно екраниране на електромагнитните вълни.
- Предпазно покритие на долната част на конструкцията, в която е монтиран пакетът батерии – за защита от камъни и други предмети по време на движение.