08.04.2014 Изтегли PDF
Две години след първоначалната му поява на пазара, на кросоувъра от D-сегмента на Mitsubishi Motors претърпя лек фейслифт – както за бензиновата, така и за дизеловата версия. В България доставките на този още по-стилен Outlander вече са факт Двойна архитектура
Третото поколение на Outlander се появи на европейския пазар през есента на 2012 г. с цел да повтори успеха на своите предшественици от 2001-2007 / 2007-2012 г., отговаряйки същевременно на новите изисквания за:
è Екологични характеристики
è Повишено ниво на безопасност
è Цялостно качество
Освен това, този Outlander възвести нова ера за MMC като първия модел, демонстриращ безкомпромисно подхода на “двойната архитектура”, т.е. разработен от самото начало така, че да може да бъде оборудван както с двигател с вътрешно горене (бензинов или дизелов), така и с PHEV (plug-in хибридна електрическа система на задвижване). Версията Outlander PHEV се предлага на европейския пазар от октомври 2013 г.
Към 31 март 2014 г. на крайни потребители в Европа са доставени 26 400 бр.(дизел и бензин) автомобила Outlander, от които 19 100 бр. са от версията Outlander PHEV (200 броя Outlander продадени на българския пазар, Outlander PHEV все още не се предлага.)
Убедително присъствие
Разкривайки намеренията на дизайнерите от MMC за по-убедително визуално присъствие, Outlander задава тона със своето първоначално представяне през 2014 г. с ново “Orient Red” металик покритие …
- … Промените продължават и в предницата на автомобила, която изглежда още по-стабилна и внушителна, благодарение на новото и по-ефектно оформление на горната част на радиаторната решетка, състояща се от два дълги хоризонтални ламела с 3D дизайн.
- Същото важи и за по-долната част на предната маска, с разделителен елемент между двете долни решетки, който сега е със сатеново черно покритие и създава (визуално впечатление за) много по-голяма въздухозаборна зона, под която има долен SUV протектор със сатеново сребристо покритие. Фаровете за мъгла от двете страни са монтирани в прецизно оформени сатеново черни корпуси с хромирани рингове.
- Същият визуален ефект е постигнат и отзад, с новия долен SUV протектор със сатеново сребристо покритие (вместо обикновена черна броня), в комбинация със светодиодни задни светлини.
- В средната част е постигнат визуален ефект на удължаване на каросерията с помощта на покривни релси* със сатеново сребристо покритие (вместо чисто черно покритие), а новите черни дъги върху арките над колелата и новите 18-цолови джанти от лека сплав с два цветови нюанса правят профила на автомобила още по-впечатляващ.
Тези подобрения не са приложени в неотдавна появилия се на пазара Outlander PHEV, който вече е променен с помощта на други специфични дизайнерски решения.
Безопасен избор
Outlander, който е създаден предимно за дълги пътувания с цялото семейство, остава верен на себе си и през 2014 г. с високото ниво на безопасност и комфорт и с подобрено окачване, както и променена CVT трансмисия
В съответствие с изискванията на европейското законодателство, Outlander 2014 г. е оборудван и със система за следене на налягането в гумите (TPMS) и индикатор за превключване на предавките (GSI), който помага на шофьора да намали още повече разхода на гориво и емисиите на CO2.