Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi.

  • i-MiEV
  • i-MiEV
  • i-MiEV

MITSUBISHI i-MiEV

Изтегли PDFАко желаете може те да изтеглите файла от тук

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ i-MiEV
Двигател
Количество на вредни емисии CO2 0,0 гр./км
Двигател Реверсивен синхронен трифазен електродвигател с постоянни магнити
Максимална мощност (ECC net), кВ(к.с.)/об./мин. 49 (67) / 2500-8000
Макс. въртящ момент (ECC net), Нм/об./мин. 180 / 0-2000

 

Задвижване
  задно

 

Характеристики
Ускорение (0-100 км/ч), сек 15,9
Макс. скорост, км/ч 130
Консумация на ел. Енергия, Vh/km 135
Пробег, км 150
Минимален радиус на завиване (стена до стена), м 4,5
Акумулаторна батерия
Тип Литиево - йонна
Напрежение, V 330
Капацитет, kWh 16
Време за стандартно зареждане (230V, 16A) 6 часа
Време за бързо зареждане (200V/ 125A/ 50kW) 30 минути (80%)
Работни характеристики
Разход на енергия (по японския стандарт 10-15 за движение в градски условия) 125Wh/km
Пробег/зареждане (по японския стандарт 10-15 за движение в градски условия) 160km
Електродвигател
Тип Синхронен с постоянни магнити
Модел Y4F1
Макс. мощност 47kW (64PS) / 3000 ~ 6000 rpm
Макс. въртящ момент 180 Nm (18.4 kgf-m) / 0 ~ 2000 rpm
Окачване
Предно тип МакФерсън
Задно тип де Дион
Спирачки
Предни Вентилирани дискове
Задни Барабанни
Габарити
Обща дължина, мм 3475
Обща широчина, мм 1475
Обща височина, мм 1610
Междуосие, мм 2550
Просвет, мм 150
Собствено тегло, кг 1110
Обем на багажника, л 235 - 860
Справочник с данни за разхода на гориво и за емисиите на въглероден двуокис за всички модели нови леки автомобили е достъпен безплатно на всяко място за продажба. Освен ефективността на горивото на автомобила, редовното поддържане на автомобила, съгласно предписанията на производителя, културата на управление на автомобила, както и други нетехнически фактори играят роля при определянето на разхода на гориво и на емисиите на въглероден двуокис на автомобила . Въглеродният двуокис е основният газообразен продукт в отработилите газове на двигателя. Повишаването на неговата концентрация в атмосферата допринася най-много за увеличаване на въздействието на парниковия ефект, а оттам и за глобалното затопляне на Земята.
Mitsubishi motors global showroom