Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за оферта / Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви изпратим оферта или да организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi.

С мисъл напред – пълен напред

Outlander PHEV не е базиран нито на съществуващ двигател с вътрешно горене (ДВГ), нито на специално разработена плъг-ин хибридна технология, а представлява трети вариант от фамилията на New Outlander – наред с бензиновите и дизеловите ДВГ варианти.

Замислен по този начин още в началото на програмата за създаване на New Outlander, този автомобил е базиран на иновативна технологична стратегия за разработване на “двойна архитектура”, което го прави на практика първия серийно произвеждан автомобил на голям производител, разработен още от началото с възможности за използване на задвижване с ДВГ или плъг-ин хибридно електрическо задвижване.

Outlander PHEV, който е изцяло собствена разработка на компанията (вкл. “електронният мозък” – операционната система на PHEV), е първият плъг-ин хибриден електромобил с (постоянно) 4WD задвижване и два електромотора, който сам генерира необходимата енергия …

… с възможности за превозване на 5-членно семейство, с товарен обем от 463 литра и пробег 824 км, с много слабо въздействие върху околната среда – само 41 г/км емисии на CO2. (измерени съгласно изискванията на ЕС).

Основни характеристики

- Самозареждащ се “4WD кросоувър с два електромотора” и електромобилна архитектура (с електронно управление, без скоростна кутия)
Първият “Dual Design” автомобил, т.е.: проектиран от самото начало за задвижване на базата на двигател с вътрешно горене или плъг-ин хибридно електрическо задвижване
Най-доброто от:

  • Електромобилната технология от i-MiEV (нулеви емисии на CO2, максимален въртящ момент при потегляне на автомобила, ниско ниво на шума, интелигентно автоматично управление на енергията)
  • 4WD технология от Lancer Evolution (активна безопасност при всякакви атмосферни условия)
  • SUV удобствата на Pajero (интериорно пространство и гъвкавост, товарен обем, удобна позиция при шофиране)

Предпочетен е бензинов ДВГ пред дизелов ДВГ (глобални продажби + компактност, ниско тегло, шум и вибрации
Компактна конфигурация без компромиси (товарен обем от 463 литра)
Високо ниво на безопасност:

  • Постоянно (електрическо) 4WD задвижване с два електромотора + Super-AWC система + нисък център на тежестта + разпределение на тежестта 55/45
  • Оценка 5-звезди от Euro NCAP
  • Асистиращи системи за безопасност

- Автоматичен избор на (алтернативни) режими на задвижване, според условията на шофиране
- Различни варианти за зареждане на батерията (в движение, регенерация, режим на зареждане, нормално plug-in зареждане (външен източник), бързо plug-in задвижване (външен източник)
- Дълъг пробег (824 км пробег – при комбинирани режими на задвижване)
- Слабо въздействие върху околната среда (41 г/км – 1.7 л/100 км)
- Носител на награди - “Технология на 2014 година” на RJC (Япо нския конгрес на автомобилните изследователи и журналисти) и “Награда за иновации – 2013/2014: автомобил на годината в Япония” за японския пазар.
Повече може да прочетете в раздел Технологии

Mitsubishi motors global showroom