Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за оферта / Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви изпратим оферта или да организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi Motors.

  • L200
  • L200
  • L200
  • L200
  • L200
  • L200
  • L200

Mitsubishi L200 - Технологии

Стабилно управление

Здравата рама допринася за стабилното управление на автомобила, а аеродинамичният дизайн повишава стабилността при шофиране по магистрала. С надеждна 4WD система и модерна система на окачване имате пълен контрол върху автомобила и сцеплението с пътя.

Уверено шофиране върху всякакъв терен

Mitsubishi L200 е проектиран така, че да може да преодолява всякакви трудни терени и различни препятствия.

45-градусов ъгъл на проходимост по страничен наклон. 30-градусов преден ъгъл на проходимост и 22º заден. Ъгълът на преодоляване на препятствия между осите на L200 e 24º.*

*Посочените ъгли важат за оборудване, включващо гуми 245/65R17, тръбни странични степенки и задна броня със степенка.

Радиус на завиване 5.9 м - най-малък в този клас

Радиусът на завиване е изненадващо малък за автомобил с този размер, което улеснява много паркирането и маневрите с L200.

Динамично и бързореагиращо управление

Кормилната уредба реагира спортно и динавично и изисква малки усилия при завиване.

Easy Select 4WD

Превключването от режим 2WD (2H) за плавно шофиране по магистрала към режим 4WD (4H) за преодоляване на труден терен може за де извърши при скорост до 100 км/час. За задвижване на всички колела трябва за изберете режим 4H или режим 4L с по-ниски предавателни числа за по-голяма тяга при преодоляване на пресечен терен с ниска скорост.

Super Select 4WD-II

С удобен ротационен превключвател може да се избере по време на шофиране със скорост до 100 км/час желаният режим на разпределителната кутия - 2WD (2H) до 4WD (4H). Когато теренът стане труден, централният диференциал може да бъде блокиран, избирайки режим 4HLc за пресечен терен или режим 4LLc за наклонен терен, кал или сняг.*

*Забележка: Автомобилът трябва да е спрял, за да превключвате между режимите 4HLc и 4LLc.

Блокировка на задния диференциал

Блокирането на задния диференциал намалява до минимум разликата между скоростите на въртене на задните колела и по този начин се постига стабилна тяга дори и в пясък, кал и каменист терен.*

*Забележка: Блокировката на задния диференциал може да се използва при превключване между режими 4HLc и 4LLc (при Super Select 4WD-II) или режими 4H и 4L (при Easy Select 4WD). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitsubishi motors global showroom
Mitsubishi Eclipse Cross – Различен от всяка гледна точка. Заяви оферта или се включи с играта сега!