Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi.

MITSUBISHI OUTLANDER PHEV

Конфигурация

Отпред:

  • Електромотор + инвертор (60 кВт/82 к.с. - 137 Нм)
  • Електрически генератор
  • 2.0-литров MIVEC DOHC бензинов двигател (89 кВт/121 к.с.- 190 Нм)
  • Power Drive Unit


В средата, под пода:

  • 12 кВтч, 80 клетки, 300 V пакет литиево-йонни батерии с въздушно охлаждане
  • 45-литров резервоар за гориво (докато при Outlander с ДВГ и  4WD задвижване - 60 литра)


Отзад:

  • Електромотор + инвертор (60 кВт/82 к.с. - 195 Нм)
  • Блок за управление на задния мотор
Съвременна операционна система « PHEV OS »

Разработена на базата на « MiEV OS » на i-MiEV

  Режим на чист електромобил Последователен хибриден режим Паралелен хибриден режим
Макс. енергия от батерията
(към предния и задния електромотор)
до 60 кВт
(разпределена между предния и задния електромотор)
до 60 кВт
(разпределена между предния и задния електромотор)
до 60 кВт
(разпределена между предния и задния електромотор)
Макс. енергия от генератора
(към батерията, чрез ДВГ)
0 до 60 кВт
(зареждане на батерията активиране 3 до 10 минути)
до 60 кВт
Макс. енергия от ДВГ
(към предните колела)
0 0 до 89 кВт


Забележка: Системата за задвижване на Outlander PHEV никога не работи при максимална мощност на нейните компоненти – вместо това PHEV OS винаги активира оптималната комбинация от режими на задвижване и компоненти на силовото предаване според конкретните условия на шофиране, като енергийната ефективност е с най-голям приоритет. В резултат на това не съществува понятието « максимална обща мощност ».

Три възможни режима на задвижване – активират се автоматично от PHEV OS

«Режим на чист електромобил» (до 120 км/ч – където е позволено)

  • Автомобилът се задвижва от предния и задния електромотор (т.е. постоянно електрическо 4WD задвижване)
  • Използва се енергия от батерията


«Последователен хибриден режим»

  • Автомобилът и при този режим се задвижва от предния и задния електромотор (т.е. и в този случай имаме постоянно електрическо 4WD задвижване)
  • ДВГ се използва за задвижване на генератора, с цел зареждане на батерията в движение
  • Активира се автоматично - за 3-10 мин. макс.
    • Скорост над км/ч (където е позволено)
    • При необходимост от допълнителна мощност (над 60 кВт)
  • Системата често/при първа възможност преминава отново към режим на чист електромобил
  • Прецизно активиране и на ДВГ с цел поддържане на каталитичния преобразувател в оптимално състояние


 «Паралелен хибриден режим»

  • Автомобилът се задвижва от ДВГ (предно задвижване в Multi-Mode режим на предния блок за управление Power Drive Unit
  • Задният електромотор подпомага ДВГ
  • Активира се автоматично при скорост над 120 км/ч (в зависимост от нивото на заряд в батерията)
  • Системата често/при първа възможност преминава отново към последователен хибриден режим (или режим на чист електромобил при скорост под 120 км/ч)
  • Генерираният от ДВГ излишен въртящ момент се използва и задвижване на генератора с цел зареждане на батерията
Различни начини на зареждане

Автоматично зареждане « в движение », в « последователен хибриден » и « паралелен хибриден » режим

Стандартно бордово зарядно устройство с два режима:

  • Нормално зареждане (≈ 5 часа за 100% заряд - 230V – 10 A или ≈ 3 часа с Mode 3 кабел)
  • Бързо зареждане (≈ 30 минути за 80% заряд )


«Режим на зареждане на батерията»:

  • Активиран от шофьора (превключвател върху централната конзола)
  • Автономно самозареждане с помощта на ДВГ
  • Удобно, когато не разполагате с външен източник на захранване (пътуване далеч от дома,…).
  • Може да се активира при неподвижен или движещ се автомобил
  • Може да възстанови 80% от заряда за ≈ 40 минути


Регенеративна спирачна система (не може да се управлява при активиран адаптивен круиз контрол (ACC)).

  • Активира се при освобождаване на педала на газта или при натискане на спирачния педал
  • Степента на регенерация се контролира от шофьора:
    • « B » позиция на превключвателния лост с две избираеми нива
    • Шест стъпки на увеличаване с помощта на пера зад волана
Допълнителни характеристики на електрическото задвижване
  • « Икономичен режим на батерията » :
    • Шофьорът може да превключи на « последователен хибриден режим » или « паралелен хибриден режим » с цел икономия на електрическа енергия, за да може по-късно да шофира в градски зони с ограничение за емисиите на CO2 или в тихи жилищни райони, или просто да се наслади на природата при пълна тишина.
  • Дистанционен контрол с помощта на специален WiFi app за смартфон (предлага се в Европа от App Store, Google Play или уебсайта на Mitsubishi Remote Control: http://www.mitsubishi-motors.com/en/products/outlander_phev/app/remote/)
  • « Акустична предупредителна система на автомобила » (« AVAS ») за предупреждаване на пешеходците
  • Електрически воден нагревател (в зависимост от страната и модела).
  • Осветена зона на двойния порт на зарядното устройство (за нормално и бързо зареждане) с капак – с индикатор за зареждане (вкл./изкл.) и показание за нивото на заряд.
  • 5 м стандартен кабел за зареждане с топлоизолация, GND OPEN детектор и измерителна обезопасяваща система.
  • PHEV система, поддържаща дългосрочен V2G (автомобил-мрежа) протокол за интелигентна ел. мрежа  – все още не се предлага в Европа.
Уникално 4WD задвижване с два електромотора
  • Без скоростна кутия
  • Постоянно 4WD задвижване с помощта на независими преден и заден електромотор
  • 4WD с електронно управление чрез операционната система на PHEV
  • Мултирежимен Power Drive Unit – активирано задвижване на предните колела при « паралелен хибриден режим »
  • Оптимално разпределение на въртящия момент между предната и задната ос (настройка по подразбиране: 60/40)
  • Система S-AWC («Super All Wheel Control»), заимствана от Lancer Evolution – за по-голяма стабилност и прецизно управление на автомобила с активирана от ABS функция “Активен контрол на завъртането около вертикалната ос”.
  • Функция “4WD LOCK”.
  • Пакет батерии, монтиран под пода, в средната част на автомобила, с (по-)нисък център на тежестта (- 30 мм в сравнение с Outlander с ДВГ) и отлично разпределение на тежестта между предната и задната ос (55% - 45%).
Характерната за SUV гъвкавост
  • Удобна позиция на шофьора
  • Минимален пътен просвет:
    • 190 мм
  • Теглителна способност (при ремарке със спирачки):
    • 1 500 кг без ограничение.
По-нататъшно усъвършенстване на архитектурата на Outlander
  • По-здрава каросерия – страничен ефект от използването на носеща подрама за батериите
  • Адаптирано окачване за по-комфортно возене, стабилност и ниско ниво на шума, вибрациите и нискочестотните трептения
  • 4.0 мм стъкло на предните врати
  • Шумоизолиращо предно стъкло
  • По-добра шумоизолация (шум от вятъра, пътя,…)
Mitsubishi motors global showroom