Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция
  • OUTLANDER
  • OUTLANDER
  • ДАНЪЧЕН КРЕДИТ за 6+1 МЕСТА
    OUTLANDER

Mitsubishi Outlander - Технологии

ДВИГАТЕЛ

2.0-литровият бензинов MIVEC* двигател се отличава с впечатляваща комбинация от подобрена производителност, мощно ускорение и висока горивна ефективност.

 

INVECS-III CVT

Двигателят е комбиниран с усъвършенствана CVT трансмисия, която се адаптира автоматично към променящите се условия на пътя и автомобила, осигурявайки плавно и бързо ускорение винаги, когато това е необходимо, както и отлична горивна ефективност над нивото, характерно за конвенционалните автоматични трансмисии. Натискането докрай на педала за газта предизвиква мощна реакция с пъргаво превключване на предавките при намалено ниво на шум от двигателя.

Спортният 6-степенен режим на трансмисията ви позволява да използвате магнезиевите лостчета за ръчно превключване на предавките от волана.

ЛОСТЧЕТА ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ ОТ ВОЛАНА

Електронното управление на спортните магнезиеви лостчета на скоростите ви поволява да превключвате предавките плавно без да отделяте ръце от волана.

Забележка: Планките за превключване на скоростите се предлагат само при CVT моделите.

 

4WD СИСТЕМА С ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ

4WD системата с електронно управление осигурява невероятно добро сцепление и стабилност дори и на пресечен терен, благодарение на оптималната комбинация с ASC (Active Stability Control). Превключвателят на режимите на шофиране ви позволява да изберете лесно най-подходящия: 4WD ECO за максимална икономия на гориво, 4WD AUTO за нормални условия на шофиране или 4WD LOCK при усложнена пътна обстановка.

ECO DRIVE СИСТЕМА

ЕCO Режим

Когато е избран ECO режим на шофиране, двигателят, климатикът и 4WD системата работят с по-висока енергийна ефективност

ЕCO Асистент

Индикаторът показва в реално време доколко екологично шофирате в момента.

ЕCO Показател

Показва колко екологично е било вашето шофиране в определен период от време. Колкото повече са зелените листа, толкова по-екологично сте шофирали.

AUTO STOP & GO [AS&G]

Auto Stop & Go (AS&G) намалява разхода на гориво и CO2 емисиите чрез автоматично изключване на двигателя в моментите, в които автомобилът е спрял, например на светофар. Двигателят се стартира автоматично веднага при отпускане на спирачния педал (CVT вариант) или натискане на педала на съединителя (MT вариант).

Забележка: AS&G се предлага само за модели с МТ или CVT.

АДАПТИВЕН АВТОПИЛОТ [ACC]

С помощта на радар се поддържа избраната дистанция до движещото се отпред превозно средство с цел по-високо ниво на безопасност и по-малко напрежение по време на шофиране. Тази система улеснява водача, особено в задръствания и при движение на магистрала.

СИСТЕМА FCM [FORWARD COLLISION MITIGATION]

Помага да се избегне челен удар и да се намалят последствията от такъв, ако той е неизбежен. С помощта на камера и лазерен радар, системата реагира на автомобили и пешеходци.

СИСТЕМА ЗА ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ПРИ ОТКЛОНЯВАНЕ ОТ ПЪТНАТА ЛЕНТА [LDW]

Помага да се избегне челен удар и да се намалят последствията, ако такъв удар е неизбежен.

АВТОМАТИЧНИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ

За да се повиши нивото на безопасност и комфорт при шофиране нощем, системата превключва автоматично от дълги на къси светлини, когато отпред се появи автомобил. След това отново превключва автоматично от къси на дълги светлини, без да е необходимо да отделяте ръце от волана и да превключвате ръчно.

ПРЕДУПРЕДИТЕЛНА СИСТЕМА ЗА МЪРТВА ЗОНА [BSW]

С помощта на радарни сензори в задната броня, тази система за безопасност реагира, когато в “мъртвите зони” вляво и вдясно зад автомобила има превозни средства. Когато не е включен мигач и системата BSW е активирана, във външното огледало свети съответен индикатор. Ако системата установи, че в опасната зона има превозно средство, докато мигачът е включен, предупредителният индикатор в съответното външно огледало започва да мига и освен това се генерира звуков предупредителен сигнал.

АКТИВЕН КОНТРОЛ НА СТАБИЛНОСТТА [ASC]

При загуба на сцепление върху хлъзгав път или в завои, ASC автоматично променя генерираната от двигателя мощност и прилага спирачно усилие на съответните колела, за да не се загуби контрол върху управлението на автомобила и да не възникне буксуване.

 

АСИСТЕНТ ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ ПО НАКЛОН [HSA]

Когато при потегляне на стръмен наклон освободите спирачния педал, за да натиснете педала за газта, системата HSA автоматично задържа спирачките до 2 секунди, за да се избегне неконтролируемо движение на автомобила назад.

ПРЕДУПРЕДИТЕЛНА СИСТЕМА ЗА ПРЕСИЧАЩ ТРАФИК ЗАД АВТОМОБИЛА [RCTA]

Когато системата RCTA е активна, в комбинирания инструментален блок светва съответният индикатор. Ако при включена задна предавка радарните сензори в задната броня установят, че наблизо приближава автомобил, в мултиинформационния дисплей се появява предупредително съобщение, генерират се звукови предупредителни сигнали и в двете външни огледала започват да мигат предупредителни индикатори.

ОГЛЕДАЛО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ С АВТОМАТИЧНО ЗАТЪМНЯВАНЕ

Това огледало автоматично намалява яркостта на отразената светлина от фаровете на движещите се отзад автомобили, за да подобри видимостта назад и да повиши нивото на безопасност по време на шофиране.

 

СИСТЕМА ЗА НАБЛЮДЕНИЕ MULTI AROUND

Изображенията (включително “от птичи поглед”) от камери, монтирани отпред, отзад и отстрани на автомобила, може да се разглеждат в различни комбинации, за да се установи какво има в “мъртвите зони” и да се улесни безопасното паркиране.

УЛТРАЗВУКОВА СИСТЕМА ЗА ПРЕДОТВРАТЯВАНЕ НА УДАРИ ПО ВРЕМЕ НА ПАРКИРАНЕ [UMS]

За да се избегнат удари по време на паркиране, системата генерира предупредителен звуков сигнал и на дисплея се появява предупредително съобщение, ако предните или задните сензори установят, че наблизо има препятствия. Освен това се контролира и генерираната от двигателя мощност при неволно натискане на педала за газта.

Системата за контрол на генерираната от двигателя мощност се активира:

- когато шофирате с много ниска скорост (не в позиции N и P на скоростния лост)

- когато наблизо има препятствие/превозно средство

- при силно или рязко натискане на педала за газта

- ако водачът не е завъртял волана, за да се избегне удар в препятствие/превозно средство

7 SRS ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ

В случай на сблъсък, седем SRS въздушни възглавници помагат на вас и вашите пътници, като поглъщат силите по време на удара. Системата включва предни въздушни възглавници, странични въздушни възглавници, въздушни възглавници тип “завеса” и въздушна възглавница за коленете на водача.

RISE КОНСТРУКЦИЯ НА КАРОСЕРИЯТА

Безопасността при удар е повишена значително, благодарение на разработената от Mitsubishi Motors подсилена и обезопасена срещу удар каросерия RISE (Reinforced Impact Safety Evolution), която поглъща ефективно енергията и предпазва кабината в случай на сблъсък.

СТРУКТУРНИ АДХЕЗИВИ

Използваните структурни адхезиви в страничните врати и при задната врата укрепват връзката между отделните панели на каросерията и подобряват управляемостта на автомобила.

 

УСЪВЪРШЕНСТВАНИ АМОРТИСЬОРИ

Новите предни опорни елементи с по-голям диаметър и задните амортисьори осигуряват перфектно демпфериране при всякакви скорости.

Mitsubishi motors global showroom