Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Технологии

Super Select 4WD-II

Системата позволява да сменяте режимите на движение чрез селектора - 2WD (2H) и 4WD (4H, 4HLc), докато автомобилът е в движение при скорост до 100 км/ч. Когато пътят стане наистина тежък, отново в движение със скорост до 100 км/ч. можете да заключите централния диференциал и да влезете 4HLc режим. При изкачване или спускане по-екстремни наклони или евентуално затъване, можете да спрете и да активирате 4LLc /понижаващи предавки/.

2H - нормална пътна обстановка

4H - за офроуд настилки и рискови обстоятелства 

4HLc - офроуд настилка с ниско сцепление

4LLc - стръмни хълмове, кал, пясък, дълбок сняг и пр.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ново! Нови OFF ROAD режими

Подобрете тракшън контрола при движение офроуд чрез избор между режимите чакъл, кал/сняг, пясък или скали*. Превключвайте чрез натискане на бутона за OFF ROAD, докато на дисплея не се появи режимът, който желаете да използвате. Мощността на двигателя, трансмисията и спирачните усилия се регулират, за да оптимизират представянето. 

Ново! HDC - Нов режим за подобрен контрол при спускане по наклон 

С натискане на HDC бутона, активирате спирачно усилие с цел намаляне на скоростта при движение надолу по наклон. Този режим позволява да се концентрирате върху маневрирането при движение надолу без да се налага да натискате педала на спирачката постоянно. На автомобили с автоматична трансмисия, този режим може да бъде активиран при движение със скорост между 2 и 20 км/ч. При автомобили с ръчна трансмисия, режимът може да бъде активиран при движение на първа предавка със скорост между 3 и 20 км/ч.

Преминава през всяко препятствие

Създаден да премине по, около и през дори и най-тежкото препятствие, защото знаем, че пречките идват дори в най-неочаквани размери и форми.

 

 

Възможностите на пикапа са подобрени както на пътя, така и извън него. Видимостта напред е повишена чрез промени по предния капак, челното стъкло и чистачките. 

Блокиране на задния диференциал

Заключването на задния диференциал изравнява оборотите на въртене на задните колела, с цел подобряване на сцеплението дори при пясък, кал и каменисти повърхности.

Забележка: Заключването на задния диференциал е възможно при превключване между 4HLc и 4LLc режими (в Super Select 4WD-II) или между 4H и 4L режими (в Easy Select 4WD). Автомобилът трябва да е спрян при заключване на задния диференциал. 

Радиус на завиване - 5.9 м - водещ в своя клас 

С изненадващо малък радиус на завиване за автомобил с този размер, паркирането и маневрирането с L200 са лесни като детска игра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мощ и ефективност 

Изключителна икономичност на гориво. Изключително ниски нива на CO2 емисии. Изключително лекият 2.2-литров турбо дизелов двигател предоставя ефективността, от която имате нужда, чрез прецизна common rail система с директно впръскване.  

2.2-литров 16-клапанов турбодизелов DOHC Common Rail, 400 N·m

Тих и ефективен, двигателят на новия L200 дава мощ и бързо ускорение на самото начало. Голям въртящ момент, тишина, енергийна ефективност и екологичност - получавате всичко това с новия двигател на L200!  

 

 

 

 

 

 

 

Ново! Нова 6-степенна автоматична предавателна кутия със спортен режим

Чрез оптимизация на предавателните числа на автоматичната трансмисия, икономичността на гориво на пикапа е подобрена, а липсата на шум от двигателя е изненадваща дори и при висока скорост. А когато искате да държите контрола изцяло в свои ръце, можете да влезете в спортен режим и да сменяте предавките с помощта на планките зад волана. 

6-степенна механична трансмисия

6-те предавки при механичната предавателна кутия ви дават подходящия въртящ момент при всякакви обстоятелства. Удобният скоростен лост с къс ход в комбинация с по-лек педал на съединителя, правят смяната на предавките по-лесна.

Планки за смяна на предавките

Спортните планки за смяна на предавките позволяват смяна на скоростите без дори да сваляте ръцете си от волана. 

Auto Stop & Go [AS&G] система

Auto Stop & Go [AS&G] системата намалява разхода на гориво, както и CO2 емисиите, като автоматично гаси двигателя при спиране на автомобила при чакане на светофар, например. Двигателят пали отново веднага щом махнете крака си от педала на спирачката (при AT модели) или щом натиснете педала на съединителя (при MT модели).

Регулируем ограничител на скоростта

Регулируемият ограничител на скоростта не позволява на автомобила да надвиши предварително зададената му скорост. При спускане по наклон може да се наложи да използвате и педала на спирачката. Визуално предупреждение и звук се задействат при превишаване на скоростта. 

Easy Select 4WD

Променяте въртящия момент към всички 4 колела чрез едно завъртане на селектора от режим 4H в режим 4L, който осигурява по-голям въртящ момент и по-ниски предавки при движение с ниска скорост на неравен терен.  

Забележка: Easy Select 4WD позволява да преминавате между режими 2H и 4H при движение със скорост до 100 км/ч. Автомобилът трябва да е спрян, когато се превключва между 4H и 4L.

Mitsubishi motors global showroom