Сигурност
Интелигентни системи за активна и пасивна безопасност
Където и да отидете, винаги имате богат набор от системи за активна и пасивна безопасност, които предпазват вас и вашите пътници. Различни сензори се грижат за това, да сте винаги информирани за обстановката, а асистиращи системи ви дават възможността да шофирате уверено както през деня, така и през нощта.
Ново! Система за ограничаване на опасността от удар отпред [FCM]
FCM е нова система за L200. Тя помага да се избегне челен удар, както и редуцира щетите, ако такъв е неизбежен. Засича други автомобили и пешеходци чрез камера и лазерен радар.
Ново! Система за следене и предупреждение при наличие на обекти в мъртвата зона [BSW]
Тази система също се появява за първи път в новото поколение на L200. Чрез ултразвукови сензори в задната броня, тя засича превозни средства, които се намират в мъртвите точки вляво и вдясно зад автомобила. Когато засече обект, системата визуализира предупредителен индикатор в огледалото от съответната страна.
Система за предупреждение при напускане на пътната лента [LDW]
Ако започнете изведнъж да напускате лентата на движение при скорост по-висока от 65 км/ч., системата подава звуков и светлинен сигнал.
Ново! Автоматично превключване на къси и дълги светлини [AHB]
Системата, която повишава сигурността и комфорта при движение през нощта, също е нова за L200. Тя автоматично изключва дългите светлини при засичане на превозно средство, което се движи срещу автомоила и автоматично ги включва отново, така че да не се налага водачът да отклонява вниманието си от пътя и да сваля ръцете си от волана.
Ново! Система за предупреждение при приближаващи обекти при маневриране на заден ход [RCTA]
Индикатор на таблото сигнализира, че системата е активна. Ако радарните сензори в задната броня засекат приближаващо превозно средство при включена задна предавка, предупредително съобщение се появява на мултиинформационния дисплей, има звуков сигнал и мигащи индикатори в двете странични огледала.
Ново! Система за ограничаване на опасността от удар при погрешно ускорение от място или движение със скорост до 10 км/ч. [UMS]
Още една новост при пикапа - с цел избягване на удари по време на паркиране, системата използва звукова и светлинна сигнализация, ако засече обекти пред или зад автомобила. При погрешно натискане на педала на газта в тази ситуация, ускорението се предотвратява. Системата се активира в случаите когато:
- автомобилът се движи много бавно (не в позиция N или P)
- препятствието или другият автомобил са на много малко разстояние
- педалът на газта се натисне силно и рязко
- когато водачът не завие, за да избегне препятствието или автомобила
Ново! Система от 4 цветни камери за пълен обзор около автомобила - Multi Around Monitor
Изгледите от камерите, монтирани в предната, задната част, отстрани на пикапа и от птичи поглед, могат да бъдат комбинирани по различен начин, за да разкрият наличието на обекти дори и в мъртвите зони и да ви гарантират по-безопасно паркиране.
RISE конструкция
Устойчивостта при удар е значително подобрена чрез специалната RISE конструкция на Mitsubishi Motors, която абсорбира енергията и запазва целостта на кабината в ситуация на удар.
7 SRS въздушни възглавници
Седемте SRS въздушни възглавници предпазват вас и вашите пътници при удар. Системата се състои от предни, странични въздушни възглавници, тип завеса и възглавница за коленете на водача.
Обтегачи
Обтегачите на предните колани автоматично притягат колана в случай на челен удар, за да предпазят водача и пътника отпред, както от удара, така и от силата на съприкосновение с въздушната възглавница.
Активен контрол на стабилността и сцеплението [ASTC]
Активният контрол на стабилнстта и системата за контрол на сцеплението независимо регулират спирачното усилие към колелата при завиване, за да се запази максимална стабилност на автомобила. Системата регулира въртящия момент, за да предотврати превъртане и буксуване на някое от четирите колела.
Система за стабилизиране на прикачено ремарке [TSA]
Тази система подобрява стабилността при теглене на ремарке. Ако засече поднасяне, тя автоматично преразпределя мощност и спирачно усилия към всяко колело, за да стабилизира както автомобила, така и ремаркето отзад.
Система за подпомагане потеглянето по наклон [HSA]
При изкачване по стръмен склон, системата предотвратява връщане на автомобила назад, като удължава спирачното усилие до 2 секунди след пускане на педала на спирачката до натискане на педала на газта.
Електронно разпределение на спирачната сила [EBD]
Чрез прилагане на допълнително спирачно усилие към задните колела, системата гарантира по-бързо спиране дори и при превозване на пътници и тежки товари.