Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

Всестранен талант

Начало » Актуално » Всестранен талант

23.03.2006 Изтегли PDF Изтегли PDF

 


Според всички класификации новият L200 Mitsubishi е 4х4 пикап – работен кон, предназначен да пренася товари до 1 тон там, където няма пътища или са в лошо състояние. В същото време Mitsubishi са позиционирали новия си модел като SUT – автомобил за свободното време, способен да достави различните спортни уреди на младите хора до плажа или планината. В товарния му отсек може да бъде натоварен малък джет, ATV, дъски за кайт и сърф, планински велосипеди, мотоциклети и какво ли още не.

Double Cab с 4 врати предлага достатъчно място и комфорт за цялото семейство. На 15 и 16 март взех участие в тест-драйва на този модел, организиран от „БалканСтар“, изключителен представител на Mitsubishi Motors Co. у нас, по маршрута София-Рибарица и обратно. По време на тестовото управление имах възможността да преценя поведението на автомобила при движение по магистрала, по тесните планински пътища и естествено офроуд.

На отиване към Рибарица, по магистрала Тракия, шофирах версията с механична скоростна кутия и гуми с едър грайфер, тип “копачки”. При скорост на движение около 130 км/ч автомобилът е спокоен на пътя, в купето е шумничко, но може да се води разговор без значително повишаване на глас. Шумът идва основно от гумите и от двигателя, аеродинамиката е добре премислена и вятърът не свисти по елегантната каросерия. Задната част на L200 става доста неспокойна при преминаване през напречни вълни на асфалта с висока скорост. Това се дължи на липсата на тежест върху задния мост – “легенът” отзад беше празен, а и пътят мокър. Това не бива да ни учудва, тъй като този автомобил не е предназначен за “гонене” по магистрали. На връщане от Рибарица ми беше поверен L200 с 4- степенна автоматична скоростна кутия и най-важното – зимни “шосейни” 17-цолови гуми. С тях Mitsubishi-то е много по-стабилно и по-безшумно при висока скорост, автоматикът превключва меко, без тласъци, макар и малко мудно.

Истинско удоволствие доставя управлението на автомобила там, където пътят е лош или където просто път няма, по тесните планински пътища и поляни над Рибарица, в подножието на връх Вежен. Тук недостатъците при движението по магистралата се превърнаха в предимства. Големият клиренс, разполагащият със значителен въртящ момент при ниски обороти дизелов двигател и грубата шарка на протектора на гумите позволяваха сигурно и стабилно движение по дълбоките коловози на разкаляните и отчасти покрити със сняг планински пътища.

Системата 4х4 Super Select, заимствана от Pajero, позволява избирането на най-подходящия за пътните условия режим на работа.

Водачът има избор между задно предаване, 4х4 (нормални и “бавни” предавки, съотношение 50 на 50), както и блокажи на централния и задния диференциал. Двойното предаване може да се включва в движение, стига скоростта да не превишава 100 км/ч. Версията с автоматична скоростна кутия е снабдена с уникалната за сегмента на пикапите система за контрол на сцеплението Active Stability & Traction Control System (ATSC), която може да бъде изключвана, за да не “пречи” при движение на автомобила върху хлъзгав терен в пресечена местност.

Пластмасовите детайли в интериора са качествени, нищо не трака и не потропва при движение по разбити пътища, в средата на приборното табло е монтиран комбиниран уред, който може да показва изминато то разстояние и средния разход на гориво, както и компас, барометър и индикатор на надморската височина.

В заключение - Mitsubishi L200 е сполучлив компромис между комфортен автомобил, луксозен всъдеход и работен кон.

Mitsubishi motors global showroom