Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за оферта / Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви изпратим оферта или да организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi Motors.

  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

Новият Mitsubishi Outlander PHEV отбелязва 46г/км на реалните тестове за разхода на гориво и нивата на вредни емисии

Начало » Актуално » Новият Mitsubishi Outlander PHEV отбелязва 46г/км на реалните тестове за разхода на гориво и нивата на вредни емисии

31.08.2018 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

Новият Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите WLTP стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия. Иновативният SUV, чиято нова 2019 моделна година е значително усъвършенствана, достигна резултат от едва 46г/км* и максимален EV пробег от 45 км. Това го превръща в един от най-подходящите хибридни автомобили дори за централните части на градовете по света, които вече забраниха или се готвят да забранят влизането на замърсяващи въздуха автомобили.

В следствие на по-строгите тестове, много от неговите конкуренти в сегмента на plug-in хибридите вече няма да отговарят на изискванията за ниски нива на вредни емисии, като някои от тях вече биват изтегляни от пазара.

Outlander PHEV успява да постигне впечатляващия резултат, благодарение на продължителни проверки, гарантиращи изключителното му представяне и удоволствие за водача. Новият 2,4-литров бензинов агрегат използва MIVEC технологията, като превключва плавно работа по цикъла на Отто и на Аткинсън, в зависимост от ситуацията. Той произвежда повече мощност, в сравнение със стария вариант (99kW (135hp) срещу 89kW (121hp)) и по-голям въртящ момент при увеличен диапазон на оборотите (211Nm срещу 190Nm).

Електрическото задвижване на Mitsubishi Outlander PHEV също е подобрено, като задният електрически мотор произвежда 70kW (95hp), а задвижващата батерия е с увеличена с 10% мощност и капацитет до 13.8kWh. Ускорението от 0-100 км/ч. е намалено с 0,3 секунди спрямо предишната версия до 10,5 секунди при новата. В допълнение към промените по задвижването, Mitsubishi Outlander PHEV има редица други подобрения, които го правят още по-приятен за управление: амортисьорите придават по-комфортно возене при шофиране с ниска скорост, а новият “Sport Mode” осигурява по-интуитивно усещане на оборотите и стабилност, благодарение на Super All-Wheel Control системата. Управлението дава по-бърз отговор и контрол, докато по-големите предни дискови спирачки значително скъсяват спирачния път. Автомобилът разполага и със “Snow Mode”, който подобрява потеглянето в условия на много ниско сцепление и завиването върху хлъзгави настилки.

Новият Mitsubishi Outlander PHEV е и по-тих и изтънчен със своите комфортни предни седалки, обновени лостове за управление и инструментален панел, както и допълнителни въздуховоди към задните седалки, по-удобни USB портове и нови интериорни лайстни. В предната част наблюдаваме отличителна радиаторна решетка, подброня и светлини, а задната част може да се похвали с нов дизайн на подбронята и голям спойлер. Новите 18-цолови алуминиеви джанти с тънки спици елегантно допълват екстериора.

Първите доставки на Mitsubishi Outlander PHEV за България се очакват в началото на 2019 г.

*Базовото равнище за NEDC тестовете е 40г/км

Mitsubishi motors global showroom