Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

19%* ръст на продажбите през календарната 2018 г. за Mitsubishi Motors Европа и 129,6% ръст на марката в България през изминалата година

Начало » Актуално » 19%* ръст на продажбите през календарната 2018 г. за Mitsubishi Motors Европа и 129,6% ръст на марката в България през изминалата година

16.01.2019 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

В навечерието на създаването на новата организационна структура - Mitsubishi Motors Eвропа (MME), бе отбелязан 19% ръст на продажбите до 165,259 бройки** спрямо 139,365 през календарната 2017 г.

Двуцифрен пазарен ръст

Повечето пазари на територията на MME33 отбелязват солиден двуцифрен ръст, като в топ 12 влизат Франция, Италия, Холандия, Полша и Швейцария:

- Германия: 52,196       + 15%

- Великобритания: 30,952       + 17%

- Испания: 13,461       + 24%

- Франция: 7, 303       + 64%

- Италия: 7,262       + 41%

- Холандия: 7,203      + 43%

- Полша: 5,894       + 48%

- Норвегия: 5,513       -

- Австрия: 5,507       + 14%

- Швеция: 5,131       - 4%

- Швейцария: 4,799       + 46%

- Белгия: 3,531       + 17%

*по данни на MME/ с изкл. на Русия и Украйна/ вкл. L200

** Резултатите за CY18 не включват Турция, Израел и Палестина, които вече не се част от региона на MME

Благодарение на глобалния ръст на MMC, лансирането на нови модели, проактивната продажбена и маркетингова стратегия, както и повишената ефективност на местните дистрибутори, през 2018 г. пазарите в топ 5 на MME са и традиционно най-големите в индустрията (Германия, Великобритания, Испания, Франция, Италия) за първи път от 2005 година насам.

През изминалата година продажбите на Mitsubishi Motors в Германия надминаха 50,000 бройки – за първи път от 2000 г. насам.

Чрез оптимизиране на продажбената и маркетинговата стратегия на Mitsubishi Motors в България през 2018 г. продажбите нарастнаха със 129,6%. Основен двигател на този ръст е новият модел Eclipse Cross, на който се дължат 47,2% от продадените нови автомобили. Увеличение от 22% реализирахме при Outlander, както и в по-нишовия сегмент на пикапите със 7 пъти ръст за L200.

“SUV + EV” технологиите ни водят напред

По отношение на продуктите, 2018 г. затвърждава стратегията на Mitsubishi Motors за изграждане на солидна позиция в сферата на SUV експертизата и технологията на електрическите превозни средства.

- Space Star/Mirage: 36,031       + 19%

- ASX: 32,362       - 20%

- Eclipse Cross: 27,279       нов модел

- Outlander PHEV: 24,415       + 27%

- L200: 20,906       - 5.5%

Outlander PHEV продължава да е флагман за марката, чието търсене се увеличи още повече след представянето на новата версия в края на лятото през изминалата година. С нива на вредни емисии 46 g/km, Outlander PHEV е един от наистина малкото SUV-та, които успяват да отговорят на новия европейски WLTP стандарт. Много от неговите конкуренти бяха спрени от производство за Европа, след като не успяха да преминат тестовете.

Новото SUV купе Eclipse Cross донесе повече от 27,000 постоянно нарастващи продажби за марката в Европа, докато компактния ASX остава под 30,000 продадени броя.

В другия край на гамата (доста по-екстремен), L200 намали малко темповете си на растеж след две поредни успешни години (+11% пред 2016 г. и още +11% през 2017), точно преди европейската премиера на следващото поколение.

Накрая, но не на последно място, трябва да отбележим и приноса на малкия и икономичен Space Star/Mirage. С нива на вредни емисии едва 103 g/km (за най-малкия 1.0-литров двигател, M/T), той се нарежда до Outlander PHEV и i-MiEV – особено на пазари като Германия, където е продаден почти половината от общия производствен обем на модела.

Коментирайки резултатите, Бернард Лоар, президент и CEO на MME, каза: “Ръстът от 19% през 2018 г. доказа потенциала на марката в Европа. По този повод, бих искал да благодаря на всички клиенти, дистрибутори и дилъри на Mitsubishi Motors в Европа. Сигурни сме, че през предстоящите години ще продължаваме да растем.

Той добави: “Новата моделна година на Outlander PHEV генерира висок интерес и значително увеличение на поръчките; имаме намерение да продължим тази тенденция и с останалите нови модели на марката, чиито премиери предстоят в близките месеци. Три от тях ще бъдат представени съвсем скоро, а останалите ще влязат в производство след 2020 календарна година.”

Лоар коментира още: “Мисията на новата организация MME е да подобрим преживяването на клиента с марката: вече имаме нужните инструменти в продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване, за да затвърдим и развиваме позицията на бранда Mitsubishi Motors на европейския пазар, както и да увеличим приноса си на глобално ниво.”

Mitsubishi motors global showroom